3.01.2015

4

Mart Ayı Okuma Hedefim




Eveet, ne kadar okuma hedefi denen şeyi bir türlü gerçekleştiremesem de yazmak iyi olur diye düşündüm. Böylece tüm ay "Bu bitti, şimdi neye başlasam acaba?" diye düşünmem.

İlk olarak şu an Ya Sonra'yı okuyorum, o biter bitmez okumayı düşündüğüm şey John Verdon'ın son kitabı olan Peter Pan Ölmeli. Deli gibi merak ediyorum, hele de arka kapağını okuduğumdan beri!

Daha sonra Gölge ve Kemik, Kuşatma ve Fırtına'yı okumak için kolları sıvayacağım. Üçüncü kitap da çıktı ama ben siparişi verirken henüz yoktu. Onu ne zaman alırım bilemiyorum ama şimdilik ileriye dönük bir sipariş listem yok. (Aslında hep var ama para biriktiremiyor.)

Daha sonra Tess Gerritsen okumak istiyorum, Gece Nöbeti halen bir köşede duruyor. Annem gördükçe "Bu ne biçim kapak, sen neler okuyorsun böyle." diyor sürekli :D

Bence bu kadarı bana yeter, hatta fazla bile. Martın sonuna doğru acayip yoğun olacağım, bilirsiniz şu sınav haftalarını. Ayrıca bir de sürpriz bir kitap her an listeme girebilir. (Ne sürprizi acaba :D)

Sürpriz dediğime bakmayın, yeni açtığımız blog turundan bahsediyorum. Artık benim için bir ailenin üyesi olmanın zamanı gelmişti. Blog turu sayfamıza buradan ulaşmanız mümkün, Karo Kızı olarak karşınızdayım. İskambil Kartları için: https://www.facebook.com/iskambilkartlariblogtur?fref=ts

Durun, adam gibi bir liste yapalım :D Döner döner bakarım artık ben buraya.

Cansu'nun  mart hedefi
1) Ya Sonra
2)Peter Pan Ölmeli
3)Gölge ve Kemik
4)Kuşatma ve Fırtına
5)Gece Nöbeti

Vallahi bunları bitirirsem gerçekten bana bir alkış :D Görüşmek üzere! İlkbaharın gelmesi ile yenilenen  playlistimin keyfini çıkarın ^^

4 yorum:

  1. Gölge ve Kemik'i çok sevmiştim zamanında fakat tekrar okumam gerekiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım ben de sevecek miyim :D Sana zorla başlatırım kim bilir dfjkldf

      Sil
  2. Okuoku'dan aynı kitapları sipariş etmemiz... ❤
    Kargodan gelsinler hem Mart ayı okuma hedefimi paylaşırım hem de yeni aldığım kitap şeysi yazısını. *fjsjdjdjs*
    Ben John Verdon'ın Gözlerini Sımsıkı Kapat'ındayım hâlen. Gerçi onu daha önce okumaya başlamıştım ama kitabı Antalya'da unutunca öylece kalıvermişti. :( Sahi, sende yazarın diğer kitapları var mı Cans?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Şeytanı Uyandırma yok bende. Okuoku siparişimiz de nasıl bir tesadüf çözemedim vallahi :D

      Sil